Retourneren

Bij GlamFit hanteren we een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 14 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen: ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

Hoe een retour aanvragen?
Om een retour aan te vragen, kun je contact met ons opnemen via info@glamfit.nl. Als jouw retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen. Houd er rekening mee dat artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, niet worden geaccepteerd. Retourneren is geheel op eigen kosten en moet terug worden gestuurd naar de leverancier. Meer informatie hierover is beschikbaar in onze algemene voorwaarden.

Schade en Problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect, beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen. Een foto of video van de schade of het defect is hierbij vereist.

Uitzonderingen / Niet-Retourneerbare Artikelen
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals voedsel, bloemen of planten), aangepaste producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en persoonlijke verzorgingsproducten (zoals schoonheidsproducten). We accepteren ook geen retourzendingen van gevaarlijke materialen, brandbare vloeistoffen of gassen. Neem contact met ons op als je vragen of zorgen hebt over jouw specifieke artikel. Helaas kunnen we geen retouren accepteren voor uitverkoopartikelen of cadeaubonnen.

Ruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is om het artikel dat je hebt terug te sturen, en zodra de retour is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.

Terugbetalingen
We laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt je automatisch terugbetaald via jouw oorspronkelijke betaalwijze. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat jouw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.

Let op: we verstrekken momenteel geen verzendetiketten voor retourzendingen. Voor verdere vragen over retourzendingen kun je altijd contact met ons opnemen via info@glamfit.nl.